söndag 17 oktober 2010

SÖNDAGSVISNINGEN




Härliga lata söndag...

Lite har man hunnit med av alla "måsten", så jag har ägnat en stund åt att kika på veckans bostäder. Som vanligt. Det är ju så roligt. Hittade ett loft guldkorn idag, och det var inrett - förutom i det obligatoriska loft vitt vitt vitt - med härliga accentfärger. Och den var väldigt luftig, ibland undrar man ju hur man har tänkt bo på ytan när man bara kan gå upprätt i en korridor i mitten.




Härliga varma accenter, mycket grönt och en ljuskrona som tar för sig sätter tonen.




Och ett väldigt snyggt kök. Jag är ju så svag för carrara när det används på ett modernt sätt som här! 






Den sista bilden lägger jag in är för att jag gillar trappräcket. Ett sådant här skulle jag vilja ha istället för det 80-tals ribbiga som vi har. Också ett projekt för framtiden...

Hoppas du njuter av din söndag, solen strålar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar