lördag 17 mars 2012

MATPLATSER OCH KELIMER




Idag visar jag inte ett helt hem som bostadsurfsurf, idag har jag funnit ett tema som återkommer i bilderna jag väljer... Som jag gillar tydligen. Matplatser med minsta gemensamma nämnare: svarta designstolar, snygga bord, vintagelampor - och en kelimmatta! Ser att dessa bilder återkommit i olika inlägg efter inlägg under kategorin bostad... Så jag sorterar ut dem så vet jag var jag har dem. Hoppas ni gillar dem med. Enjoy!



Grått och vitt som bas, svarta designstolar - denna gång klassiska Öglan från Thonet - på en äkta matta. Vill du se hela detta inlägg så visade jag det här.



Och här kikar jag in i en fantastisk gammal gård, helt fantastisk inredningsarkitektur. Lägg märke till gångbron, sponttaken... Så fint. Hela gården ser du här. Svarta stolar check, stort massivt bord check, vintage lampa check, äkta matta check.




Och i detta drömhem hade man inte bara äkta mattor i vinteraltanen, man hade det även i köket. Ja, det var ett litet tema det, och det tog sin stund att länka allt. Så nu ska jag vila. Men du - om en stund kommer en tävling som jag lovat er!!! Så missa inte det :)


Bild 1 Bo Bedre, 2 White, 3 Bjurfors , 4 Skeppsholmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar