torsdag 4 april 2013

LITEN CAFÉGRUPP SOM UTEMÖBEL PÅ BALKONGEN





Ja nu är det vår så att det står härliga till! Solen skiner och vi är ett par dagar in i april :) I inboxen dimper det ned vårnyheter, framförallt utemöbler. Designtorget får in detta gulliga spetsdekorerade bordet i vår, jag hade gärna haft ett sådant på tjejernas balkong. (Balkongen syns här.) Ursött bord, som att spetsduken låg ute jämt. Frågan är bara vilka stolar jag skulle ha till....? Jag skulle inte ha pallen som hör till bordet. Jag skulle nog välja något med ryggstöd till tjejerna. Och gärna en klassisk caféstols look med enklare linjer än bordet för att inte krulla till allt. Denna lilla vita ute-caféstolen från IKEA i vitt hade passat bra, priset med! De rundade rörbenen med liten tassfot gifter ihop bord-och-stol på ett snyggt sätt. Yes, balkongen, kanske denna lilla nätta grupp dit? Jag ska höra med prinsessorna som huserar på balkongen ;)



Bild 1 Designtorget, 2 IKEA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar